Usługi serwisowe

Świadczymy usługi serwisowe na terenie całego kraju.
 
Zapewniamy kompleksową obsługę techniczną
sieci i systemów teleinformatycznych
 
Dla naszych klientów jesteśmy dostępni 24/7
aby uzyskać więcej szczegółów skontaktuj się
z naszym działem serwisu.
 
 

    •    Administracja: zarządzanie systemami teleinformatycznymi (outsourcing teleinformatyczny), prowadzenie dokumentacji użytkowej sieci i systemów teleinformatycznych, raportowanie błędów i usterek, inwentaryzacja
    •    Instalacje: projektowanie i budowa sieci komputerowych, telefonicznych, światłowodowych z 25 letnią gwarancją. Okablowanie strukturalne. Instalacje systemów teleinformatycznych (centrale telefoniczne, serwery, routery, switche, itp...).
    •    Konserwacja: systematyczne przeglądy i konserwacje systemów i sieci teleinformatycznych, w celu zapewnienia im dłuższej żywotności.
    •    Naprawy: bieżące usuwanie usterek i awarii w sieci klienta

Umowy serwisowe
Stabilnie i sprawnie działające sieć i systemy teleinformatyczne to podstawa sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa, wszelkie usterki i awarie powodują opóźnienia w wykonywaniu obowiązków pracownikom firmy. Niestety sytuacje takie się zdarzają, nawet w najlepiej zorganizowanych sieciach teleinformatycznych. A gdy już się coś wydarzy najważniejsza jest szybka reakcja i usunięcie usterki. Dla klientów którzy nie mogą sobie pozwolić na przerwy wynikające z awarii proponujemy zawarcie umowy serwisowej, przygotowanej indywidualnie pod kątem ich przedsiębiorstwa.
W ramach umowy serwisowej zapewniamy np:
    •    stałą zryczałtowaną opłatę miesięczną za świadczone usługi serwisowe
    •    maksymalny nieprzekraczalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii
    •    maksymalny nieprzekraczalny czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia serwisu
    •    możliwość obsługi 24/7
    •    systematyczne przeglądy sieci i systemów teleinformatycznych
    •    administracja i zmiany konfiguracyjne obsługiwanych systemów teleinformatycznych
    •    prowadzenie inwentaryzacji i dokumentacji sieci i systemów teleinformatycznych
    •    konsultacje techniczne
i wiele wiele innych, w zależność od potrzeb klienta.