Usługi serwisowe

Systemy teleinformatyczne – serwis

Świadczymy usługi serwisowe na terenie całego kraju. Zapewniamy kompleksową obsługę techniczną
sieci i systemów teleinformatycznych. Dla naszych klientów jesteśmy dostępni 24/7. Aby uzyskać więcej szczegółów, skontaktuj się z naszym działem serwisu. 

Zarządzanie i outsourcing teleinformatyczny – zakres usług

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu świadczenia serwisu sieci teleinformatycznych. Opierają się one na kilku filarach:

    •    Administracja: zarządzanie systemami teleinformatycznymi (outsourcing teleinformatyczny), prowadzenie dokumentacji użytkowej sieci i systemów teleinformatycznych, raportowanie błędów i usterek, inwentaryzacja
    •    instalacje: projektowanie i budowa sieci komputerowych, telefonicznych, światłowodowych z 25-letnią gwarancją, okablowanie strukturalne, instalacje systemów teleinformatycznych (centrale telefoniczne, serwery, routery, switche itp.);
    •    Konserwacja: systematyczne przeglądy i konserwacje systemów i sieci teleinformatycznych, w celu zapewnienia im dłuższej żywotności.
    •    Naprawy: bieżące usuwanie usterek i awarii w sieci klienta

Umowy serwisowe
Stabilnie i sprawnie działające sieć i systemy teleinformatyczne to podstawa sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa. Wszelkie usterki i awarie powodują opóźnienia w wykonywaniu obowiązków pracowników firmy. Niestety trudno uniknąć takich sytuacji, nawet w najlepiej zorganizowanych sieciach teleinformatycznych. Gdy już się coś wydarzy, najważniejsza jest szybka reakcja i usunięcie usterki. Klientom, którzy nie mogą sobie pozwolić na przerwy wynikające z awarii, proponujemy zawarcie umowy serwisowej, przygotowanej indywidualnie pod kątem ich przedsiębiorstwa.
W ramach umowy serwisowej zapewniamy np:
    •    stałą zryczałtowaną opłatę miesięczną za świadczone usługi serwisowe
    •    maksymalny nieprzekraczalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii
    •    maksymalny nieprzekraczalny czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia serwisu
    •    możliwość obsługi 24/7
    •    systematyczne przeglądy sieci i systemów teleinformatycznych
    •    administracja i zmiany konfiguracyjne obsługiwanych systemów teleinformatycznych
    •    prowadzenie inwentaryzacji i dokumentacji sieci i systemów teleinformatycznych
    •    konsultacje techniczne
i wiele innych, w zależności od potrzeb klienta.