Zapowiedzi głosowe IVR

ear4000

IVR (ang. Interactive Voice Response) to nazwa systemu w telekomunikacji, umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej.

Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF lub czasami za pomocą głosu (ASR (ang. Automatic Speech Recognition)) wybiera poszczególne pozycje z menu.

IVR umożliwia automatyczne wybranie:

  • rodzaju żądanej informacji czy usługi

  • wybór języka obsługi - przykładowo polski i angielski

  • weryfikację tożsamości użytkownika za pomocą podania jego numeru, PINu, hasła
  • dostęp do wybranych informacji z bazy danych

Systemy tego typu używane są w Contact Center, biurach obsługi klienta, bankach, telemarketingu, informacji, systemach teległosowania.

Automatyczna recepcjonistka EAR 1000 1 linia, czas nagrania 9 minut 
Samodzielne urządzenie pełniące funkcje "automatycznej recepcjonistki'. Dzwoniący sam wybiera numery wewnętrzne.

Automatyczna recepcjonistka do współpracy z wszystkimi rodzajami central. Urządzenie EAR 2000 to system umożliwiający jednoczesną obsługę 2 portów analogowych, EAR1000 obsługuje 1 port analogowy. Urządzenie pełniące funkcje "automatycznej telefonistki" 2 lub 1 portowe Współpracuje z wszystkimi centralami telefonicznymi posiadającymi funkcję wybierania DTMF.

EAR 4000 jest małym, wielojęzycznym urządzeniem zawierajacym automatyczną sekretarkę. Łączy doskonałą technologię SMT, procesor dzwięku DSP oraz pamięć zmienną – flash memory.

System będący kombinacją automatycznej recepcjonistki, poczty głosowej i Unified Messaging w jednym urządzeniu dedykowany dla średnich i dużych firm.